23 Mayıs 2011 Pazartesi

-Beni sakın bırakma.
+Saçmalama. Mümkün değil.
-Hep yanında olmak istiyorum. Keşke bu mümkün olsa.
+Olucak. Sakın bi yere kaybolma.
-İstesende gidemem.
+Gitme. Ne olursa anlat bana. Neye sıkılırsan. Ne sıkarsa anlat. Benimle öğren. Yanında olmak istiyorum.
-Yanımdasın zaten. Fazla anlayışlısın. Katlanıyosun.
+Başka ne yapıcaktım? Hem sen de benim yanımda olursun ödeşiriz.
-Olurum tabi.
+…
Canım yandı. Nerdeydin? Şimdi nerdesin?

-Beni sakın bırakma.
+Saçmalama. Mümkün değil.
-Hep yanında olmak istiyorum. Keşke bu mümkün olsa.
+Olucak. Sakın bi yere kaybolma.
-İstesende gidemem.
+Gitme. Ne olursa anlat bana. Neye sıkılırsan. Ne sıkarsa anlat. Benimle öğren. Yanında olmak istiyorum.
-Yanımdasın zaten. Fazla anlayışlısın. Katlanıyosun.
+Başka ne yapıcaktım? Hem sen de benim yanımda olursun ödeşiriz. 
-Olurum tabi.
+…
Canım yandı. Nerdeydin? Şimdi nerdesin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder