23 Mayıs 2011 Pazartesi

Özledim ''Çok''.

Canını yakmak belki de en son isteyeceğim şey olurdu. Tüm bunlara dayanıyor olsam seni hayvan gibi özlememem gerekirdi.Ancak;
“Bir gece korkuyla uyanıp merak edip kızar diye aramakta tereddüt ettin mi hiç.
Onu başkasına dokunurken,gülerken görüp için kan ağladı mı?
Hiç onun gülüşünü özledin mi?
Onunla konuşurken ona çok uzak olduğunu, ulaşamayacağını hiç fark ettin mi?
Onunla geçtiğin sokaklarda gözyaşlarını sildiğin oldu mu?
İlk elini tuttuğundaki gibi titredin mi hiç?
Sana bakarken fark edip de bakışlarını kaçırmayıp tebessümle bakmaya devam ettiğininde çocuklar gibi mutlu oldun mu?
Onu özledin diye (yaşadıklarınızı onun saçmalık saydığı halde) birlikte geçtiğiniz sokaklarda tek başına gözlerin yaşlı yürüdün mü?” lerle 
“Artık dayanamıyorum.” larla değil
“Ne olursa olsun ben seni bekleyeceğim.” lerle
“Seninle olmak istiyorum.Lütfen gitme.” lerle gel bana. 
özledim.
çok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder