23 Mayıs 2011 Pazartesi

Kalp atışlarım.

Hissediyor musun? 
Sıcak ayaklarından başlıyor vücuduna yayılmaya. Kalp atışların hızlanıyor. Ağzında tekilanın acı, limonun mayhoş tadı. Ellerinde terimin tuzu. Bir nefes daha?
Parlıyorsun. Sakalların yanıyor, boynun terliyor. Bilmiyorsun. Bilmiyorum. 
Işıklar. Hep açık kalsın. Görmeliyim. Duvarlar sarı. Yağmur yağıyor.
Yer sallanıyor. Ritm. Kollarımda geziyor. Ellerimde. Parmaklarımda yakalıyorum, sana dokunuyorum. Artık seninle. Hissediyor musun?
Korkuyorsun, biliyorum. Ben korkmuyorum. 
Düşünebiliyor musun? İlk defa sarhoş oluyoruz. Sen bende, ben, sende. 
Çiçekler açıyorum. Kokluyorsun.
Gözyaşlarım. Titriyorsun. Gülüyorum. Öpüyorsun. Ruhum senin mi? 
Hiç olmadığı kadar.
Ayak parmaklarım uyuşuyor. Daha önce hiç görmediğim kadar büyüksün. Daha önce hiç görmediğin kadar çocuğum. 
Korkmuyorsun. Güveniyorum. Ayak parmaklarımı öpüyorsun. Gözlerinde eriyorum. 
Rahatla. Suyunu iç. Ve öp beni.
Artık ölebiliriz.
Hem, cennet dedikleri bu oda değilse, başka neresi olabilir ki?




Hiçbir şeye değişilmeyecek anlar vardır ya hani.. İşte bu da böyle bir şey.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder