23 Mayıs 2011 Pazartesi

Son satırlar..

Beni güzel hatırla bunlar son satırlar…. 
farzet ki bir rüzgardım esip geçtim hayatından 
ya da bir yağmur sel oldum sokağında 
sonra toprak çekti suyu… 
Kaybolup gittim belki de bir rüya idim senin için.. 
Uyandın ve ben bittim…. 

Beni güzel hatırla 
çünkü sevdim seni ben herşeyini…. 
Sana sırdaş oldum dost oldum koynumda ağladın .. 
Yüzüne vurmadım hiçbir eksikliğini beni üzdün kınamadım 
Alışıktım vefasızlığa el oldun aldırmadım…


.Beni güzel hatırla bunlar son satırlar…. farzet ki bir rüzgardım esip geçtim hayatından ya da bir yağmur sel oldum sokağında sonra toprak çekti suyu… Kaybolup gittim belki de bir rüya idim senin için.. Uyandın ve ben bittim…. Beni güzel hatırla çünkü sevdim seni ben herşeyini…. Sana sırdaş oldum dost oldum koynumda ağladın .. Yüzüne vurmadım hiçbir eksikliğini beni üzdün kınamadım Alışıktım vefasızlığa el oldun aldırmadım…
.
.
.
              -Orhan Veli KANIK
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder