23 Mayıs 2011 Pazartesi

iyi misin?

İyi misin?” sorusuna neden hep yalan söylüyorum ben?Hayır iyi değilim işte, hatta çok kötüyüm.Gözlerim de ağlamaktan şiş akşamdan kalma ya da çok uyumuş falan da değilim.İşin açıkcası zaten rahat uyuyamıyorum bile.Uyanıp darlanıp dönüp duruyorum yatakta.Derslere gelemiyorum çünkü canım hiç bir şey yapmak istemiyor yaklaşan final döneminde de hepsi götüme gircek o bile umrumda değil.Okulun bir sene daha uzaması kaçınılmaz.Telefonları çoğu zaman açmıyorum çünkü kimseyle konuşacak dert anlatacak halim yok.Sigara içmekten her an ölebilirim günde 2 paketi buluyor artık.Yetmiyor hiç bir şey, ne alkol ne de sigara.Acıları saklama konusunda ve gülen eğlenen maskemi takıp gezmek konusunda mükemmelim bu konuda şüphesiz ki anneme çekmişim.Dışarı çıktığımda bambaşka biriyim eve döndüğümde ise yine bambaşka.Hiç bir şey içimi açmıyor bu aralar en ufak bir sözle gözlerim doluyor.Öyle çok biriktirmişim ki içimde.Her an patlamaya hazırım.Uzun lafın kısası hiç iyi değilim ve iyiymiş gibi yapmaktan ve iyi olduğumu söylemekten çok yorgunum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder