23 Mayıs 2011 Pazartesi

Yoksun!

Ben sana mecburum,sen yoksun.
Hep böyle olmaz mı zaten? Birinin birine ihtiyacı vardır, o kişinin de başkasına. Yani iki taraftan biri genelde olmaz. Suçlayamazsın tabi. Niye yoksun diyemezsin. Çünkü genellikle sen de olman istenildiği yerde olmazsın. Seni bekleyen de olur hani bi’yerlerde.
E o zaman mutlu olanlar nasıl mutlu? aşık?
İşte kahpe kader bazılarını öyle bir karşılaştırıyor ki iki insanda olması gerektiği yerde olması gerektiği insanla olabiliyor. İster uzun ister kısa zamanda.
Bize de onları izleyip kafamızı yastıklara vurmak düşüyor.
Yastıklara (!).
Bunları düşünüp yazıyorum da kafamı yastığa vurduğum falan yok ha. Kafamı yastığa vursam fazla sürmez uyurum zaten.
hmmolduozaman:

Bu tatil çok verimsiz bi o kadar da sıkıcı. Hiç birşey yapmıyorum. En erken 3’te yatıyorum, en erken 2’de kalkıyorum. Devlete dair yaptığım en hayırlı iş kitap okumak o da pek devleti ilgilendirmiyo gerçi, neyse.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder