7 Mayıs 2011 Cumartesi

Ben onunla yaslanmak falan değil sadece yaşamak istiyorum.


Benim çok sevdiğim diziyi senin sevmemen evlenmemize engel değil sevgilim. İki tane televizyon alırız evimize.
Pes oynamana da, maç izlemene de kızmıycam söz. İstediğin kadar oynayabilirsin. Hatta beraber oynarız bana da ögretceksin ya.
Sonra beraber yatmak zorunda değiliz. Ben salonda ki beyaz kanepede yatabilirim. Çok severim kanepede yatmayı.
Düşünsene her aksam eve geldiğinde sana “Hosgeldiiiiin.” diyip sırıtan birisinin oldugunu.
Her aksam yemekler yaparım sana. “Karnım çook açç.” diye şikayet edemezsin hem.
Sadece sev beni birazcık. Çok azıcıkta olsa sev yeter. Ben baska hiç bir sey istemedim senden istemem de. Ben kokunu duyayım her köşeyi döndüğümde, varlıgın bile mutlu eder inan bana.
Yalvarmıyorum sana. Hem yaslanmak falan da istemiyorum. Sadece yasamak istiyorum. Seninle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder