7 Mayıs 2011 Cumartesi

Güzel buldum ekledim .


ne kadar farkındaydın bilmiyorum.emin olamadığım bir konu bu. sen geldiğinde ben beklemiyordum.hiç yoktun.sonra birden oldun.evet gerçekten birden.hayır hayır bu bir süreçti.
bana aittin.sahip olduğumu sandığım diğer her şeyin aksine benim bir parçamdın.ama öyle zamansızdın ki varlığın sadece bendeydi.paylaşmak istedim.ama o bunu bilmeyi istemezdi.nasıl karar verdiğimi merak ediyorsun değil mi ?onu tanıdığımı sanıyordum o zamanlarda.ama çok yabancı davranışları vardı.
dürüst oluyorum.sonuçta sadece sana sahiptim.çok bencil davrandım.hiç düşünmeden -hayır bunu kabul edemezsin.derin düşündüm.ama çok düşünmek, neler olacağını görmek için zamanım yoktu.beni anlamanı umuyorum.
seni hala seviyorum.istemedim değil ama lütfen yanlış anlama.çok yakındım sana.ama gitmek zorundaydın bebeğim.ağırlığını kaldırabilecek kadar güçlü değildim.hoş, hala çok zayıfım.
tekrar geleceğin gün lütfen sadece sevgiyle gel.öğreniyorum.seni çağırdığım gün hazır olacağıma söz verebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder