19 Mayıs 2011 Perşembe


I wanted you to know I love the way you laugh.
I wanna hold you high and steal your pain away.
I keep your photograph; I know it serves me well.
I wanna hold you high and steal your pain.
Because I’m broken when I’m lonesome..
And I don’t feel right when you’re gone away..
You’ve gone away, you don’t feel me anymone.
The worst is over now and we can breathe again.
I wanna hold you high, and steal my pain away..
There’s so much left to learn, and no one left to fight.
I wanna hold you high and steal your pain..
Because I’m broken when I’m open.
And I don’t feel like I am strong enough..
Because I’m broken when I’m lonesome.
And I don’t feel right when you’re gone away..
You’ve gone away, you don’t feel me anymore. 
Gülüşünü sevdiğimi bilmeni istedim. 
Sana sarılmak ve acını çalıp götürmek istiyorum. 
Fotoğrafını saklıyorum; biliyorum bana yeteceğini. 
Sana sarılmak ve acını çalmak istiyorum. 
Çünkü yalnız olduğumda kırılıyorum.. 
Ve gittiğinde iyi hissetmiyorum.. 
Gittin, artık beni hissetmiyorsun. 
En kötüsü geçti artık ve yine nefes alabiliriz. 
Sana sarılmak istiyorum, ve acımı çalıp götürmek.. 
Öğrenilecek çok şey kaldı ve savaşacak kimse kalmadı. 
Sana sarılmak ve acını çalmak istiyorum.. 
Çünkü dürüst olduğumda kırılıyorum. 
Ve yeterince güçlüymüşüm gibi hissetmiyorum.. 
Çünkü yalnız olduğumda kırılıyorum. 
Ve gittiğinde iyi hissetmiyorum.. 
Gittin, artık beni hissetmiyorsun

1 yorum: