19 Mayıs 2011 Perşembe

İnsanın hayatında her an herşey olabilirmiş gerçekten de.

Bir adam geldi bana sormadan aştı duvarları, kırdı kapıları girdi içeri. “Ben sen olmaya geldim. Hayatın hayatım değil, hayatımız olsun.” dedi… Aşk sicili biraz kirli olan bu adama tereddütlerim olmasına rağmen ne gariptir ki inanmak istiyorum. Belki bir omuza sığınma ihtiyacı duyduğumdan belki de kendimle eş değer gördüğümden. Beni tanımıyor, henüz. Bir bilse ki onun kadar kirli bir sicilim var ne yapardı tepkisi ne olurdu bilmiyorum. Ama olur da bir gün tanışırsak onunla ve buna rağmen ellerimi tutarsa sanırım o zaman günler daha yaşanılır bir hale bürünebilir. Kararsızım.
Ama hani bir söz vardır; “Dün yaşandı ve bitti. Yarının ne olacağı belli değil, onun için bugünü yaşa…” diye. İşte öyle. Dünüm yaşandı ve bitti. Tüm geçmişimle. Hatta öyle bir sabahtı ki bugün, yeni bir hayata başlangıçtı. Sanki ilk kez bu kadar huzur içinde uyandım. Yaptığım hatalardan arınmış yepyeni bir ben…

Dünüm bittiyse eğer, bugünüm güzel geçiçekse ve yarına tebessümle girmeyi düşünüyorsam… Tek diyebileceğim; “Hoşgeldin huzur!” Ben bunu ilk defa bir aşka bağımlı kalmadan kalmak istemeden söylüyorum. Bence tarihe geçmeli…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder