5 Mayıs 2011 Perşembe

kelimelerle oynamak istiyorum
v sana yeni bir isim bulmak 
çok içtim sanırım bu gece 
damarlarımda uyuşma var
sigara desen kör kütük şarhoş olmuş nefes alış verişlerimden 
sağlıklı alışverişler dahi yapamıyorum dilimin pütürlüğünden
ağzımın içine apse yapan ''adın''
geciktiriyor zamanı gelmiş ölümümü
direniyorum yorgun bitkin gözlerimle
gökyüzünde kasvetli bir ağlama şekli sana dair
sesleniyorum karanlığın içinden
heyyy
haydi gelin kapalı gişe oynayan bu filmin galasına sizlerde davetlisiniz diyerek
lunapark misali binbir dolap dönüyor hem arkamdan hem önümden
şarhoş sanıyorlar ya beni
ben en çok buna gülüyorum inceden inceye
noel , crismıs , yeni yıl , cadılar bayramı
sence bizim içinde bulunduğumuz acı durum hangisi ?
bir miladı yıkıyor gidiyorsun
ince v kibar ayaklarının altında
koca bir asır devriliyor sayende
kapanmış kutsal sayfalar ikimizi yazıyor
hem Aşk' mış yaşanılan hemde müthiş bir acı
bize pay edileni sormamış bile hayat
ne verirse onunla yetinmemizi emretmiş sanki
şarabın kırmızılığı müthiş bir buğu veriyor o puslu bakan gözlerine
radyoda çalan o ince ''bebbe'' '' Tu Silenco '' diye bağırıyor
mayışık beyinlerimize
seni yazmaya çalışıyorum satır aralarına
ne bir eksik ne bir fazla !
gitmek için sabahı beklemek lazım
beni sevebilmen için yeni hikayeler üretmeli beynimde
beğenmezsem silip iz kalacağı halde beyaz sayfayı karalamalı seni v adını

şimdi uyu
en derin rüyalara dal
benli yada bensiz


tek kişilik bir gösteri sunuyorum sana !
yazanda, oynayanda , yönetende
ben olmak kaydıyla
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder