19 Mayıs 2011 Perşembe

Sanırım bu aşk işte !

Uzun zaman sonra sesini duymak ustumde bu kadar degisik bir tepki yaratabilirdi anca. Sevindim mi uzuldum mu bende bilmiyorum, uzun zaman dedigimde 2 hafta olmamistir daha. Ama bana cok uzun geliyor cunku sadece fotograflarina bakarak yetinmek zor. Hatta gecen cuma duydum en son. O “ben onu arkadastan ote goruyorum” dedigin lanet gun. Ellerim buz kesti sesini duyunca. Aradigini gorunce ne yapacagimi bilemedim. Gerci seninle konusmadim ama yinede arkadan sesini duymak guzeldi. “Neredeymis?, disarida degilmiymis?” diye sordurtman bile yetti bana. Bilmiyorum bu ask mi ama eger bu asksa ben daha once hic asik olmamisim. 1 yillik iliskim bile ask degilmis. Su an ne zirvaladigimi bile bilmiyorum ama bildigim birsey var sesini duymak bana huzur veriyor. Evet sanirim bu ask ve
- Ben sana asigim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder