19 Mayıs 2011 Perşembe

Seni Seviyorum.

Seni seviyorum.
Cunku sen;
En guzel duygularimi aciga cikariyorsun, heyecandan icimi titretiyorsun, gulusune hayran birakiyorsun, kokunla buyuluyorsun, sicakliginla iliklerime kadar isitiyorsun.
Cunku ben;
Sesinle hayat buluyorum, teninle yenileniyorum, nefesinle guzellesiyorum, gozlerinin icindeki isikla huzur buluyorum.
Seni seviyorum cunku ben seninle butun oluyorum.
Ben seninle guluyorum. Hic aglamiyorum. Seninle uyuyor, seninle uyaniyor, seninle yasiyorum.
En temiz duygularim, en guzel hayallerim sensin. En tatli aci yoklugunun acisi. En tatli ozlem sana duydugum ozlem.
Sen Ask’sın. Bazen herseyim, bazen hicbirseyimsin. Sen umutsun. Bugunum, yarinim, haftalarim, aylarim, yillarimsin.
Seni seviyorum. Cunku sen benim; HERŞEYİMSİN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder