19 Mayıs 2011 Perşembe


seninle geçirdiğim bütün o zamanlar toplasan bir gündüz bir geceydi sanki.

uzanıp dokunabilirdin bana istesen.
dokunmuyorsun.ben karşında oturmuş kamışı yakalamaya çalışıyorum dilimle. sen, küçük çocuk gibisin yine diyerek gülümsüyorsun bana. gülümsemeni gözlerinden bile çok severim. az önce çok konuşmamdan yorulmuş, susturmuştun beni. camdan dışarıya bakıyorum, konuşmuyor olmam sorun değil seninleyim, yeterli. oturduğumuz yerin tam karşısında elimi ilk defa tutmaya çalıştığın yer var. o yerden çıktıktan sonra ilk defa beni öpmek istediğin geceye yürümüştük. Ay’ın ne güzel olduğundan sana bahsettiğim o gece hani. sonra elimi tuttun defalarca, ve defalarca çok güzel öptün beni. hayat garip.
ben bunları düşünüyordum, kamış umrumda değil.
uzanıp dokunabilrdim sana istesem.dokunmaya sonra yine fırsatım olur diye vazgeçtim, arkama yaslanıp izledim seni.

xoxoyuseverimben:

Yastığına senin sarılıp kokunla uyumuşum. Üstüm açılmış, ürperirken sabah olmuş.“uyan” dedi bir ses ”uyan,o burada”. Uyandım, aradım, bulamadım.

Koltuğuna senin kıvrılıp, hayalinle uyumuşum. Camlar açık kalmış, üşürken sabah olmuş. “uyan” dedi bir ses “uyan, o burada”. Uyandım, aradım, bulamadım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder