18 Mayıs 2011 Çarşamba

Son defa..

Bak yine ben geldim.Son kez geldim bu defa.
Son kez yazıyorum.Bak son kez diyorum.Hiç ”son” demezdim bizle ilgili cümlelerde.Bu defa son.
Dayanamıyorum ben artık.Her ”seni üzmek istemiyorum” dediğinde canımı yakıyorsun.Bak en çok sen üzüyorsun beni.Farkında değilsin.
Sen hiç bir şeyi farketmiyorsun.Kendini bitiriyorsun.Benim içimdeki kendini bitiriyorsun.
Başka bedenlerde bizi bitiriyorsun.Ben bitiyorum.
Sana inanmıyorum ben artık.Artık.Dediğin anlattığın hiç bir aşka inanmıyorum ben.Peki ya sen? İnanmıyor musun bana? Hayır ben inanmıyorum aslında sana.
Bak inanmıyorum diyorum.Sana inanmıyorum.
Gözlerine bile bakmıyorum ben artık senin.Sözlerin, gözlerin kadar canımı yakmıyor artık.Hatta sen artık benim canımı yakamıyorsun.
Bak canımı yakamıyorsun artık diyorum.Bu iyi bir şey değil.
Hiç iyi değil.Bu halimiz.Hiç iyi değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder