19 Mayıs 2011 Perşembe

Uyanık kalabilirdim .

Uyanık kalabilirdim, sadece nefes aldığını duymak için..
Sen uyurken, gülümseyişini izlemek için.
Sen çok uzaklarda rüya görürken ömrümü harcayabilirdim bu tatlı teslim oluşta. 
Sonsuza dek bu anda kaybolabilirdim.

Sanırım bunu bilmeye hakkın var; Seninle harcadığım her an çok kıymet verdiğim anlardı. 

“Gözlerimi kapamak istemiyorum. Uykuya dalmak istemiyorum. Uyursam seni özlerim ve ben hiçbir şeyi kaçırmak istemiyorum bebeğim… “
Düşümde seni gördüğümde bile en tatlı rüya işe yaramaz yine de seni özlerdim bebeğim. 
Hiçbir şeyi kaçırmak istemiyorum.

Yanında yatıp kalbinin atışını hissetmek istiyorum

Düşünde ne gördüğünü merak ediyorum; gördüğünün ben olup olmadığını merak ediyorum.

Sadece seninle kalmak istiyorum.
Sonsuza dek bu anda, sonsuza dek…

Bir gülüşü kaçırmak, özlemek istemiyorum. Bir öpücüğü kaçırmak istemiyorum.
Sadece seninle olmak istiyorum.

Tam burada seninle, bu şekilde… Sana sıkıca sarılmak istiyorum… Kalbinin benimkine çok yakın olduğunu hissetmek ve burada bu ana tutunmak..

Ömrümün geri kalanı boyunca 
gözlerimi kapamak istemiyorum!

Uykuya dalmak istemiyorum,

 Evet  hiçbir şeyi kaçırmak, özlemek istemiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder