8 Mayıs 2011 Pazar

-

Geleceği hayal etmek daha kolay yarını hayal etmektense. Kırmak daha zor köklü hayalleri. Oğlumuz olsa sana, kızımız olsa bana benzeyecekti mesela. Her şekilde sapsarı saçları olacaktı onun. Bilemezsin… İleride zaman bize ne gösterecek bilemezsin.
Öyle çabuk pes edemezsin! Ben edemem…
Ama baksana, kısa vadedeki tüm hayallerim paramparça. Ne doğum gününde yanında olabildim, ne yıldönümümüzde beraberiz seninle. İkimiz de başka ruhları çalıyoruz bugün. Daha mı mutlusun şimdi? Acıtmıyor mu gözlerime bakıp da dokunamamak? Gülüşünün solduğunu gördüm yüzünde. Söyle ona sevdiğini hadi. Ona tak benim lakaplarımı, o giysin sende kalan giysilerimi. Mutluymuş gibi yapabilirsin. Onlarca kez yaptığın gibi.
Masumduk ilklerimizi yaşarken birlikte. Saf sevgiydi içimdeki. Kirlettiğin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder