19 Mayıs 2011 Perşembe

Daha ne güzel olabilirkii?


Seni hissetmek istiyorum. Susuyorsun. Konuş benimle, ihtiyacım var sana. Bir el uzatsan? Tüm bu acılarıma son verebilirsin. Sen beni yürüten güçsün. Kalbimi ve nefesimi çaldın. Gözlerinin içine bakıp “Seni seviyorum” demek istiyorum. Ben seni çok özlüyorum. Ama bu kez farklı bir özlem. Bütün istediğim sensin, ihtiyacım olan her şey sensin. Sen her şeysin.
Sesini duymaya ihtiyacım var.
Sadece cesaretsiz, sönmüş biriyim. Başkasını da sevebilirim evet, ama insana imkansız daha tatlı geliyor. Sanırım.
Sözcükler bile yetmiyor bazen anlatmaya içimdeki boşluğu. Bazen de yüzündeki o tatlı gülümsemede sarhoş oluyorum, kayboluyorum.
Söyler misin aşktan güzel ne olabilir ki?

Sadece senin hayatın durduğunda, etrafındaki insanların hayatları son derece mutlu devam eder. Onlar gibi olmak istediğinde, etrafa sahte gülücükler saçarsın.Zaman kavramın yok olur, sadece donuk gözyaşlarının tadını alırsın.Mutsuzluğunun farkına bile varmazlar, kendi mutluluklarıyla uğraşmaktan.Bir kere olsun ‘iyimisin?’ diyen biri olsun isterdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder