18 Mayıs 2011 Çarşamba

Öyle olduğu için ;

Korkularım,yalnızlığım, sıkılganlığım..Her şeye,herkese olan inancım,güvencem,duygularım yerle bir..hiçbirşey beklemiyorum kimseden,hayattan yarınlardan..
YOK yarın die birşey! hep bugün var.Ve bugünde kalanlar..
ne yaparsam yapıyım toprlayamıyorum işte hiç bir şeyi.Hep aksilik hep olumsuzluk dibimde.Rahat bırakmıyor beni.Oda bırakmıyor beynimde her dakika her saniye yankı yapıyor sanki.Nefret etme duygumu bile sevme,sevilme gibi duygularımın beraberinde yitirdim. Kızamıyorum da.iyice nötr oldum.İçim sıkılıyo patlıycak gibi oluyorum.içimdekileri bir başkasına anlatabilcek kadar cesur,ama anlatamayacak kadar da özüre sahibim.Belki de anlatıyorumdur bilmiyorum.Söylenenler beni tesellide etmiyor.Yardımcıda olmuyor.işe yaramıyor işte."herşey sende başlar sende biter" olayı...
herşey beynimde başlıyor ve orada son buluyor.Bundan miğdem bulanıyor.Çünkü hiçbirşey yapamıyorum.kendi kendime ben bile yardımcı olamıyorum.bide etrafımdan yardım alamıyorum die atıp tutuyorum.ulan sen önce aynayı bir tut kendine eğer sen sana katlanabiliyosan oda,buda,şuda tüm dünya sana katlanır.ve sorunlarına çözüm olabilir.
düşün dur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder