19 Mayıs 2011 Perşembe

Sustuk.

 Yarım yamalağım. 
Her şey darmadağın.
Sen atlattın mı yoksa benden intikam mı alıyorsun?
Gülümsüyorsun 

Gerçek mi? 
Hiç böyle olacağını düşünmemiştim
Senden ayrıldığım ilk günler kuş gibi hissetmiştim kendimi
Sana da kendime de iyilik yaptığımı düşünmüştüm
Ta ki ufacık bir şey beni darmadağın edene kadar
Sana ait ufacık bir toka alay etti benimle o gün 
İşte o sabah seni ve neleri kaybettiğimi anladım
Bir daha sen olmayacaktın
Bir daha bunu yaşayamayacaktım ben bir başkasıyla
Hayat alay etmeye devam etti benimle
Sana benzeyen yüzler
Kokuna benzeyen kokular
Sesine benzeyen sesler çıkardı karşıma
Ya da bana mı öyle geldi?
Bilmem..

Sen dizime yattın, ben bir hikaye anlattım sana. 
Büyüdün
Kafamda bir hikaye 
Bilirsin bunu çok severdin
İkimize de mutlu son yazdım sonra
O evde seninle birlikte oturduk
Sustuk
Yanımda durdun sessizce
Burası sondu
Başka bir yaşamdı
Sadece biz vardık
Bana baktın
Mavi ve telaşsız
Sustuk.
Başka bir yaşamda başka bir mutlu son
Biz bunu hak etmiştik 
Hikayemiz orda bir yerde
Hep benimle duracak
Dayanabilmemin tek yolu bu çünkü
İnsanın kokusu hep aynı mı kalırmış?
Şaşırdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder