8 Mayıs 2011 Pazar

''Yalnızım''

Anlamlarımı yitirdim bu gece.Zaferim beklemek oldu.Sıradan saydım ağzıma yakışmayan küfürleri.Sana ise hiç yakışmadı.Ağladım sesimi duyan olmadı.Yalnızım.

Hep yalnızlıklarımda boğuldum zaten.Acıyla donattım her köşeyi.Boğazımı yakmadan geçemedi adın.İsmin başkasına hiç yakışmadı sanki.Başkası bile aynı isimde sana benzerdi.
Yüreğim!...Yüreğim nerdesin?.Sensizken içimde atan bir şey duruyor.Dünyam kararıyor.Bekliyorum.İnatla bekliyorum.Ama yorgunum inan bana hem de çok.18imde 80 hissediyorum kendimi.Dalgalar vuruyor kıyılarına aşkımın.Aşkımsa çoktan açılmış okyanuslara.Bir denizci gibi ufka dalıyorum yani gözlerine.Oysa renkli değiller ama deniz gibi engindir gözlerin senin.

Senin yalanlarına susuyorum.Acıkıyorum mutsuzluğuna, karmaşana...Avuçlarım açık bekliyorum.Gelip de sevgi kırıntıları sadaka edersin bana diye.O dünyalara sığmaz aşkına inat,bir parça bile ikram etmedin bana sevgimizden.Benim olanı bana vermedin.Bencilsin.Anneyle çocuğunu ayırmak gibi bu.Vicdansızlık!Yarim nerelerdesin?
Nasıl bir oyun bu yine?Hangi direğin arkasındasın?Saklambaç mı yoksa bu defa?Belki de körebe...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder