5 Mayıs 2011 Perşembe

Zaman

uzun zaman oldu seni görmeyeli
beni bırakda sen nasılsın ?
onu söyle bana 
ben yine her zaman ki haylazlıklara devam ediyorum
hala sokaklarda boş boş koşup
eve geç kalıyorum
anneme yalan söylüyorum yine bahaneler üreterek
babamı kandırıp para alıyorum
arkadaşlarla şarap içmek için
sorduğunda ise ders çalışacağımızı söylüyorum
yalan değil ama ya
sensizliğin dersini çalışıyorum
bol bol yalnız kalarak
mükemmel bir öğrenci olduğum kesin gibi
denize bir sürü kağıt atıyorum
balıkçı teknelerine çıkıp martıları kandırıyorum
yağmurda dolaşıyorum
ıslanıyorum
gülüyorum
gülmekten değil de
sensizlikten ölüyorum aslında
bende durum bundan ibaret işte ;
sende durum ne ?

-benmi ?
-ben iyiyim aslında
-sadece seni özlüyorum okadar
-tek fark her gece başka bedenlerde
-gülüşünü hayal ediyorum
-sonrasında kusuyorum geçiyor gibi sanki
-sabah oluyor her zaman ki gibi
-işe geç kaldım deyip
-seni sevmenin yollarına koyuluyorum
-yine beceremeyip
-aforoz ediliyorum kalbinden 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder